Ett konstigt inlägg från mig, liknande har jag inte visat!!//sarahmara

Jag brukar alltid försöka svara på alla kommentarer, men börjar om på noll nu. Jag hoppas ni är med ändå=).

I förrgår pratade jag med min väninna som har en styvson som fick skelettcancer förra året. Jag och väninnan hade inte pratat med varandra på länge så jag var lite nervös över pojken. Han hade blivit frisk!!!! Han fick amputera sitt ena ben, han har ett helskotta med att söka och få jobb nu för att han bara har just ett ben och utbildningen han har är golvläggare. Det är ju inte att tänka på.

Men han går på väldigt täta kontroller för att se så inte cancern kommer tillbaka. Så stark har han varit. Jag skrev ju om honom i Ab-bloggen och tänkte att någon kanske vill läsa hur det har gått. Jag hoppas det i alla fall.

Jag är tillbaka efter sommaren när allt hände…. därav min frånvaro. Jag kommer inte skriva mycket om det pga att många nära kan ta illa vid sig.

Gissa nu vad som är HELT GALET med mitt inlägg!!! svar längre ner. Men svara vad du tror först=).

Bamsekramizar från Sarah<3

Min laptop är trasig och jag har sonens ”skollaptop” och här finns inga bilder(=…Det blir så INTE jag. Hoppas ni läser ändå.

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Epazote
    Aug 26, 2011 @ 20:21:47

    du har inga hoppande animeringar 😉
    glad att höra att det gått bra för han som fick skelettcancer.

    Svara

  2. Anita
    Aug 26, 2011 @ 21:23:22

    Vad skönt att det har gått bra för honom med cancern.det är tråkigt att han miste benet men han lever. Det är huvudsaken.Hoppas du får din laptopp lagad. Det går precis lika bra utan bilder. Jag har varit på 5 årskalas och just nu hemkommen. Lille Viggo mådde ganska bra idag. Han har ju en sjukdom som han är ensam om att ha i hela Sverige. Han blev glad för alla sina presenter. Han fick mycket Legobitar för han kan inte leka vilda lekar men lego är han duktig på. Ha det bra.Kram/Anita

    Svara

  3. mogi
    Aug 26, 2011 @ 23:26:00

    Kommer ihåg när du berättade om väninnan och pojken. Fint att läsa att det ändå finns hopp om ett ”någerlunda” bra liv.
    Vem bryr sig om bilder? Det är ju texten som ”räknas”…

    Härligt att höra ifrån dig igen..
    Kraaaam från Mogi

    Svara

  4. kickie
    Aug 26, 2011 @ 23:55:45

    Hejsan vännen!

    Bra att du hittat hit. Bilderna är inte det viktiga, även fast det också är roligt. Bra också o höra att det gått fint för han med cancern.

    Ha de gött o hälsa fam så mkt.

    De goaste kramizar!

    Svara

  5. HEMIMAMMA
    Aug 27, 2011 @ 03:56:04

    Jag tycker att de blir mindre rörigt att läsa även om en del av humorn uteblir…

    När du får tillbaka din egen lapp, så ordnar det sig eller hur?

    Kul att se dig tillbaka och man skriver om det man vill.

    Skönt att höra att pojken är frisk nu, jag tillhörde de som undrade…

    Hoppas att du får fortsätta att blogga i lugn och ro nu gumman =0)

    Hemikramizar ♥

    Svara

  6. lilysummers
    Aug 27, 2011 @ 10:28:19

    Vad roligt att höra att han är frisk nu 🙂

    Välkommen tillbaka och det gör inget att du inte har några bilder, jag är bara glad över att du är tillbaka. Dessutom är inte bilderna allt i inläggen 😉

    *krama*

    Svara

  7. skrivstunden
    Aug 27, 2011 @ 20:52:14

    Vad roligt att läsa att det gått så bra för pojken 🙂

    Kul att se dej 🙂

    Kram

    Svara

Kommentera

