Jag mår bra!!!, allt känns inte så jobbigt nu!,ska ta tillvara på den här dagen!!!//sarahmara

Vilken härlig morgon…. Jag sitter här med en kopp kaffe och bara njuter av att  må bra!!!Fågelkvitter hörs genom balkongdörren…

Vad det kan svänga fort, har haft några jobbiga dagar, nu känns allt enkelt. Jag ska ta tag i mat, tvätt  jag  ska göra allt jag bara orkar innan denförsta ensamma helgen på 19!!!år!!!!

       Jag har ju ett mål nu och det är ensamhelgen, kanske är det den som får mig att må bra?. Eller kanske att maken lovat att inte ringa stup i kvarten. Men det kanske är jag som ringer hahaha…

Här bara pratas det om att köpa båtmotor, fiskedrag , allt du kan tänka dig… Dom har ju all utrustning till flugfiske men nu ska dom ha för att kunna använda med båten 😀 . Dom har redan saker till det med som det räcker… Och en motor. Maken ser inte vad saker och ting kostar. Bara SKA ha !, och då får han grabbarna med sig såklart.Men allt kostar ju faktiskt pengar får jag inflika….Och just nu kan vi inte lägga pengar på sånt, finns inte en chans att det finns utrymme för det!, får JAG säga bestämt och förstöra allt det roliga=(…Elaka ”mamman”…Dom får fortsätta diskutera när jag är iväg i helgen haha…

Nej, nu ska jag se till att ta tillvara på den här dagen och hälsa på hos er :).

Kramizar från Sarah!

                                                    

19 kommentarer (+lägga till din?)

  1. klös
    Jun 08, 2011 @ 06:12:15

    morning ..ta nu vara på den bra dagen ordentligt
    kram

    Svara

  2. desserten
    Jun 08, 2011 @ 07:51:58

    Låter som en bra början på en bra dag 🙂
    Kram!

    Svara

  3. karinochurban
    Jun 08, 2011 @ 08:09:35

    Ja ta en påtår och en tretår också.
    Ha en skön dag 🙂
    Kramar

    Svara

  4. sanna
    Jun 08, 2011 @ 09:22:53

    Härligt!!! Jag har lyckats lyfta en hantel på ett halvt kilo så jag är rätt nöjd också (o: Ha en fortsatt bra dag. Kraaam

    Svara

  5. Jag
    Jun 08, 2011 @ 09:39:51

    När jag hämtade tidningen idag gick jag en tur runt trädgården i nattlinnet och bara njöt av all fägring. Brydde mig inte om ifall någon såg, det kunde ju lika gärna vara en klänning. Det som bekymrar mig är torkan, det är sprickor i marken, så torrt är det.

    Det låter härligt med din helg. Du behöver den.
    Kram

    Svara

    • sarahmara
      Jun 09, 2011 @ 23:29:05

      Klart det lika gärna kunde ha varit en klänning!. Och inte är det bra med dom sprickorna du talade om! Jag ska försöka njuta i helgen!

      kramizar

      Svara

  6. Slottsfrun
    Jun 08, 2011 @ 12:49:29

    Hahaha! Vad roligt att du gillar mina blommor! Är nog bättre på att fota dem, än att sköta dem, men ska försöka lära mig att sköta om dem ordentligt! 🙂

    Svara

  7. beatamorot2
    Jun 08, 2011 @ 13:08:07

    Glad blir jag, när du mår bra!!:))

    Massa kramar jue…
    //B

    Svara

  8. anneliestankar
    Jun 08, 2011 @ 14:49:41

    Härligt att komma in här och läsa att du mår bra i dag!! KRAM på dig!!! Jag mår ganska bra själv.. lite ont i händerna har jag i dag för det är så himla kvavt ute.. Men jag trodde jag skulle må sämre efter all min träning jag gjorde i går.. men det känns ok…

    Ha en fortsatt fin dag.
    kramar

    Svara

  9. sjokvist
    Jun 08, 2011 @ 15:22:14

    Tyvärr mår jag inte bra idag heller, så det kommer väl att ta en vecka eller nåt att komma på fötter, men är glad att du mår fint.

    BS Svar Ja, vi kvinnor är sämre på att ta för oss tyvärr, men jag tror och hoppas vi blir bättre på det.

    Puss O Kram

    Svara

  10. Tant Otto
    Jun 08, 2011 @ 20:09:01

    Härligt sarahmara vännen att du mår bra…
    Varma soligasommarkramar från Ottotanten

    Svara

  11. Susanne
    Jun 08, 2011 @ 20:33:30

    Gott att du hade en så skön morgonstund. De är mycket värda 🙂

    Svar: Ja, jag ser verkligen fram emot de där mysstunderna som mitt nya badkar kommer ge. Och ett nytt fräscht badrum. Kanske ska öppna ett litet minispa hemma? Härt att flera är intresserade av att komma och våldgästa mig när det väl är klart 😉

    Ha det så gött!

    Kramiz

    Svara

  12. Mingla
    Jun 08, 2011 @ 20:59:44

    Härligt att det är en bra dag..
    I morgon kommer en till hoppas jag..
    kram från Mingla

    Svara

  13. queenias
    Jun 08, 2011 @ 21:26:28

    njut vännen.. av alla sådana stunder.. Göm dem sedan i din skattkista att plocka upp när det är mörkare.. det brukar hjälpa att minnas ljusa underbara stunder.. 🙂 kram på dig.. 🙂

    Svara

  14. Andromeda
    Jun 08, 2011 @ 22:00:21

    Toppen att du känner dig bättre nu vännen!
    Kram

    Svara

Kommentera

